VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vzťahujúce sa na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu (systém elektronického obchodu) eshop.royalgoldengroup.sk
- Všeobecné ustanovenia
1.1 Údaje o prevádzkovateľovi internetového obchodu eshop.royalgoldengroup.sk, ďalej len „obchodník“.
Obchodníkom je: ROYAL Golden Group, a.s., Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04, zapísaná v Obchodnom registri okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sa, vložka č.: 6413/B, IČO: 50380575 DIČ: 2120317001 IČ DPH: SK2120317001, tel.: +421 911 605 905, e-mail: service.center@royalgoldengroup.sk
(ďalej len „obchodník“).
1.2 Spotrebiteľom je každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy v internetovom obchode nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a ktorá potvrdí na e-shope eshop.royalgoldengroup.sk objednávku s povinnosťou platby.
1.3 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva spotrebiteľ súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.4 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
- Cena tovaru
2.1 Ceny jednotlivých produktov zobrazených na stránkach internetového obchodu sú aktuálne a platné. Ceny sú uvádzané vrátane všetkých daní a poplatkov okrem nákladov na doručenie. Obchodník predáva tovar s DPH. Obchodník je platcom DPH.
3. Objednávanie tovaru
3.1 Tovar môže spotrebiteľ objednávať prostredníctvom nákupného košíka na eshop.royalgoldengroup.sk
3.2 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Spotrebiteľ odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 5 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako “Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru”). Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
3.3 Odoslaním objednávky sa spotrebiteľ zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
3.4 Obchodník sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
3.5 Obchodník má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu vráti uhradenú sumu v plnej výške najneskôr do 14 dní od zaplatenia, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým spotrebiteľ súhlasí. Obchodník má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, …).
3.6 Spotrebiteľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 5 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Platobné a dodacie podmienky
4.1 Platiť za tovar môže spotrebiteľ prevodom na účet alebo v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru.
4.2 Platba je možná len v mene EURO.
4.3 Tovar štandardne dodávame v rámci Slovenskej republiky. Tovar do ostatných štátov mimo EU odošle obchodník len po dohode so spotrebiteľom.
4.4 Daňový doklad (faktúru) posiela obchodník spotrebiteľovi e-mailom po úhrade objednávky.
4.5 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky v rámci Slovenska a max. 5 pracovných dní v rámci ostatných krajín EU. Maximálna doba dodania v prípadoch nedostupnosti tovaru na sklade predávajúceho je 14 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O predĺženej dodacej lehote a termíne dodania bude obchodník spotrebiteľa informovať pri potvrdení objednávky telefonicky alebo e-mailom. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku.
4.6 O odoslaní/expedovaní tovaru bude obchodník informovať spotrebiteľa e-mailom.
4.7 Obchodník zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Slovenska prostredníctvom Slovenskej pošty
4.8 Miesto odberu je stanovené na základe zadaných údajov pre doručenie v objednávke spotrebiteľa. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
4.9 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Spotrebiteľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa. Spotrebiteľ aj obchodník sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.
4.10 Faktúru (daňový doklad) odošle obchodník ako elektronickú faktúru e-mailom po prijatí a zaplatení tovaru spotrebiteľom. Faktúra slúži zároveň ako dodací list a záručný list.
4.11 Za tovar zodpovedá obchodník až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
- a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom
prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
- b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia
posledného dielu alebo posledného kusu,
- c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
12 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že obchodník bude mať nedostatok tovaru skladom a tak objednaný tovar môže kupujúcemu dodať postupne v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platí spotrebiteľ ako za jeden balík.
Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru. Výmena tovaru
5.1 Spotrebiteľ je v súlade so zákonom 108/2024 § 19 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona “od kúpnej zmluvy”), a to v lehote:
- do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
- 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.
- Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
- Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý obchodník zverejňuje na konci tohto dokumentu ako prílohu.
Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý obchodník zverejňuje na svojim e-shope na adrese https://eshop.royalgoldengroup.sk/odstupenie-od-kupnej-zmluvy.pdf - Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa podľa bodu 1 a odsekov a) až b) sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
- Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.
- Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.
- Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa zákona č. 108/2024 § 19 ods. 1 znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám.
- Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
- Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa odseku 1 v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku alebo od celej zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
- Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
- Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorej predmetom je:
- a) poskytnutie služby, ak
- došlo k úplnému poskytnutiu služby a
- poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
- b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
- d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
- e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
- f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom
5.12 Obchodník poskytuje spotrebiteľovi poučenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy ako dokument na stiahnutie/nahliadnutie. Poučenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nájde na konci tohto dokumentu ako prílohu VOP.
- Reklamácie a záručné podmienky
6.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
6.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.
6.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním, mechanické poškodenia výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
6.4 Spotrebiteľ má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu!
6.5 Reklamovaný tovar je spotrebiteľ povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry alebo kópiou dokladu z registračnej pokladne. Spotrebiteľ je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby vo formulári, ktorý poskytuje obchodník na stiahnutie na stránke https://eshop.royalgoldengroup.sk/reklamacny-formular.pdf
6.6 Reklamáciu tovaru vybavuje obchodník bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenie reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom začne záručná doby plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
6.7 POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:
6.7.1 Spotrebiteľ čo najskôr po zistení chyby výrobku informuje predávajúceho a odošle tento výrobok doporučene na adresu predávajúceho uvedenú nižšie ako „Adresa na zasielanie reklamácií“ spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku.
6.7.2 V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu, koná spotrebiteľ tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.
Adresa na zasielanie reklamácií:
ROYAL Golden Group, a.s., Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04
6.8 V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí spotrebiteľ. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje obchodník poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť spotrebiteľa hradí spotrebiteľ.
6.9 Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
- Informácia o alternatívnom riešení sporov
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ majú možnosť použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Spotrebiteľ pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. - Ochrana osobných údajov
V súvislosti so zavedením legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov – Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu predajcu „ROYAL Golden Group, a.s., Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04“ s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky).
Všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na stránke https://eshop.royalgoldengroup.sk/gdpr
- Záverečné ustanovenia
9.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
9.2 Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku
9.3 Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky spotrebiteľ vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
9.4 Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.07. 2024 a nahrádzajú predošlé obchodné podmienky.
Archív:
V Bratislave, dňa 01.07.2024
Zoznam príloh:
- POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
- REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Pozn.: Prílohy k Všeobecným obchodným podmienkam nájdete nížšie
Príloha č. 1
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
- Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:
ROYAL Golden Group, a.s., Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04, zapísaná v Obchodnom registri okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sa, vložka č.: 6413/B, IČO: 50380575 DIČ: 2120317001 IČ DPH: SK2120317001, tel.: +421 911 605 905, e-mail: service.center@royalgoldengroup.sk
Na tento účel môžete použiť aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám sprístupnili, odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
- Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Predpokladaný odhad týchto nákladov je 5,- eur.
Zodpovednosť za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku
Obchodník | |
Obchodné meno: | ROYAL Golden Group, a.s |
Poštová adresa: | Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04 |
Telefón: | +421 911 605 905 |
E-Mail: | service.center@royalgoldengroup.sk |
Spotrebiteľ | |
Meno a priezvisko: | |
Poštová adresa: | |
Telefón: | |
E-Mail: |
Predmetom zmluvy bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu: eshop.royalgoldengroup.sk
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od uzavretej kúpnej zmluvy. | |
Čislo zmluvy (objednávky): | |
Zo dňa: | |
Číslo faktúry: | |
Dátum prevzatia tovaru: |
Žiadam preto o vrátenie (nehodiace sa, škrtnite): | |
plnej hodnoty faktúry (všetok fakturovaný tovar je predmetom odstúpenia od zmluvy) alebo čiastočnej hodnoty faktúry (len určitá časť z tovarov je predmetom odstúpenia od zmluvy) | |
názov vráteného predmetu zmluvy, a počet kusov (iba ak vraciate len časť predmetu zmluvy): |
Požadovanú sumu mi vráťte (nehodiace sa, škrtnite): | Zadajte sumu: |
refundácia pôvodnej platby kartou (iba pri platbe kartou, Apple pay, Google pay) | |
prevodom na účet, číslo/kód banky alebo IBAN: |
Ak tovar nie je súčasťou zásielky, beriem na vedomie skutočnosť, že predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, do momentu pokiaľ mu nie je dodaný tovar, alebo nepreukážem zaslanie tohto tovaru späť k predávajúcemu.
Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia som povinný / povinná zaslať tovar predávajúcemu.
V ……………………………….. Dňa …………………. ………………………………
Meno priezvisko
(podpis len ak posielate v listinnej podobe)
Reklamačný protokol
Obchodník | |
Obchodné meno: | ROYAL Golden Group, a.s. |
Poštová adresa: | Ivánska cesta 30/B, Bratislava 821 04 |
IČO: | 50380575 |
Telefón: | +421 911 605 905 |
E-Mail: | service.center@royalgoldengroup.sk |
Spotrebiteľ | |
Meno a priezvisko: | |
Ulica a číslo: | |
Mesto a PSČ: | |
Telefón: | |
E-Mail: |
Predmet zmluvy bol zakúpený prostredníctvom internetovej stránky: eshop.royalgoldengroup.sk |
Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo: | |
Zo dňa: | |
Číslo faktúry: | |
Tovar mi bol doručený dňa (deň prevzatia): |
Dôvody reklamácie: |
|
V ……………………………….. Dňa …………………….. ………………………………
Meno priezvisko
(podpis)
Ako prílohu zašlite kópiu faktúry alebo pokladničného bloku